IRKM: Profesionální Kurzy v Marketingu

Specialista/specialistka on-line marketingu

O kurzu

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat praktické znalosti v on-line marketingu a umět vytvářet obsah, nastavovat reklamu a e-mailing, tvořit zadání webu, dělat on-line PR a správovat sociální sítě.

🔷 Kurz se skládá z teoretické a praktické části, v rámci které budou účastníci vypracovávat marketingovou kampaň pro daného klienta.

 
Délka studia: 4,5 měsíce (187 hod)
Forma studia: prezenční
Zakončení kurzu: profesní státní zkouškou
Cena kurzu: 30 000 Kč

Možnosti úhrady kurzu:

 

Zpětná vazba od lektora po celou dobu trvání kurzu

Teorie + Praxe na reálném klientském projektu

Nejbližší termíny kurzu

Podání přihlášek na červnové kurzy (pro žadatele o dotaci ÚP) končí 2.5.2025.

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

2.6.-29.10.2025

pondělí+pátek
16:00-20:00

Praha 9, Hlobětín

29.10.2025

10
volných míst / 30

10.6.-30.10.2025

úterý+čtvrtek
16:00-20:00

Praha 9, Hlobětín

30.10.2025

15
volných míst / 30

Nejbližší termíny kurzu

Podání přihlášek na červnové kurzy (pro žadatele o dotaci ÚP) končí 2.5.2025.​

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

2.6.-29.10.2025

pondělí+pátek
16:00-20:00

Praha 9,
Hloubětín

29.10.2025

10
volných míst /30

Co se v kurzu naučíte

Modul 1

Základní principy marketingu a on-line marketingu
Naučíte se, co je on-line marketing, jaké jsou jeho základní nástroje, zdroje a aktuální trendy, které vám pomohou efektivně oslovit cílové zákazníky.

Modul 2

Budování prezentace firmy na internetu
Zjistíte, jak využívat obsahový marketing, SEO, PPC, SEM, affiliate marketing a další nástroje k vytvoření silné online prezentace vaší značky.

Modul 3

Sociální sítě
Porozumíte, jak efektivně pracovat se sociálními sítěmi, tvořit obsah, plánovat kampaně a využívat je jako nástroj propagace a budování značky.

Modul 4

Tvorba zadání webových stránek a způsobů jejich údržby
Dozvíte se, jak navrhnout architekturu webu, vytvořit jeho zadání, zajistit pravidelnou údržbu, měřit analytická data a optimalizovat webovou prezentaci.

Modul 5

E-mailový marketing
Naučíte se vytvářet efektivní e-mailové kampaně, sestavovat relevantní obsah, měřit jejich výsledky a využívat nástroje pro komunikaci se zákazníky.

Modul 6

Influencer marketing
Zjistíte, jak navazovat spolupráce s influencery, vytvořit kampaně a využívat jejich vliv k propagaci značky a oslovování cílových skupin.

Modul 7

Základy copywritingu
Naučíte se psát texty, které budou prodávat, oslovovat zákazníky, budovat vztahy se značkou a plnit stanovené marketingové cíle.

Modul 8

On-line PR & Media
Dozvíte se, jak funguje on-line PR, jak psát tiskové zprávy, měřit výkonnost kampaní a efektivně pracovat s médii a sociálními sítěmi.

Modul 9

Organizace a hledání práce
Získáte dovednosti, jak psát životopis, motivační dopis, organizovat práci a čas a úspěšně zvládnout pracovní pohovor a hledání práce.

Pro koho je kurz určen

pro ty, kteří se chtějí podílet na propagaci značek pomocí on-line marketingových nástrojů

pro ty, kteří chtějí najít lepší uplatnění na trhu práce

pro ty, kteří chtějí restartovat kariéru po pauze (po mateřské dovolené apod.)

pro ty, kteří chtějí získat úplně nové povolání a mají rádi analytiku a kreativitu

Vstupní předpoklady:

Střední vzdělání

Základy práce s počítačem

Znalost českého jazyka

Proč si vybrat marketing

  • Žádaná profese roku 2024 — poptávka po marketingových odbornících se vzděláním vzrostla o 36 %

  • Průměrná mzda v České republice — 38 — 45 000 Kč

  • Flexibilní práce — možnost práce z domova na volné noze / v agentuře / interně ve firmě

  • Skvělá kombinace analytického myšlení a kreativity
 

Výhody kurzu v IRKM

Možnost proplacení
přes Úřad práce

Na naše kurzy lze získat plnou nebo částečnou dotaci od Úřadu práce. Podrobný postup najdete na stránce "Pro uchazeče", a s celým procesem vám rádi pomůžeme i osobně.

Praktické zkušenosti,
nejen teorie

V průběhu každého kurzu vytvoříte v rámci praktické části strategii nebo kampaň pro reálný projekt klienta. Díky tomu budete přesně vědět, jak po skončení kurzu aplikovat znalosti v praxi a co konkrétně dělat při nástupu do práce.

Zpětná vazba po
celou dobu studia

Po celou dobu studia vás provázejí lektoři, kterým můžete klást dotazy během přednášek i praktických cvičení. Praktická část probíhá pod jejich vedením, takže máte jistotu, že vše zvládnete.

Získání profesní kvalifikace -
akreditováno MŠMT ČR

Po úspěšném absolvování kurzu a složení zkoušky získáte oficiální osvědčení o rekvalifikaci, které je platné na celém území České republiky a má stejnou hodnotu jako středoškolské vzdělání v oboru.

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín, rozhodněte se pro možnost úhrady a vyplňte e-přihlášku na konci této stránky.
Vaši přihlášku projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce pro Vás připravíme potřebné podklady, probereme všechny detaily a následující postup.
S potřebnými doklady se dostavíte osobně na Úřad práce podle místa trvalého bydliště a podáte žádost. Úřad práce má na vyřízení žádosti 30 dnů.
Až budete mít rozhodnutí od Úřadu práce, setkáme se ještě jednou, podepíšeme smlouvu a uhradíte vrátnou zálohu, která se vrací na konci kurzu.
Pokud jste samoplátce, ihned na úvodním pohovoru si podepíšeme smlouvu a uhradíte polovinu ceny kurzu. Druhá polovina je splatná 90 dní do konce kurzu.
Na ukazaný e-mail Vám ještě před začátkem kurzu pošleme všechny organizační podrobnosti. Ve vybraném termínu se dostavíte na místo konání kurzu a kurz začne.
Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku. Kurz se skládá z teoretické a praktické částí a v rámci praxe připravujete marketingovou strategii pro reálný klientský projekt.
Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice.

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín, rozhodněte se pro možnost úhrady a vyplňte e-přihlášku na konci této stránky.

 
Vaši přihlášku projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce pro Vás připravíme potřebné podklady, probereme všechny detaily a následující postup.
S potřebnými doklady se dostavíte osobně na Úřad práce podle místa trvalého bydliště a podáte žádost. Úřad práce má na vyřízení žádosti 30 dnů.
Až budete mít rozhodnutí od Úřadu práce, setkáme se ještě jednou, podepíšeme smlouvu a uhradíte vrátnou zálohu, která se vrací na konci kurzu.
Pokud jste samoplátce, ihned na úvodním pohovoru si podepíšeme smlouvu a uhradíte polovinu ceny kurzu. Druhá polovina je splatná 90 dní do konce kurzu.
Na ukazaný e-mail Vám ještě před začátkem kurzu pošleme všechny organizační podrobnosti. Ve vybraném termínu se dostavíte na místo konání kurzu a kurz začne.

Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku. Kurz se skládá z teoretické a praktické částí a v rámci praxe připravujete marketingovou strategii pro reálný klientský projekt.

 
Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice.

Lektoři kurzu

Mgr. Anna Maria Podruczna

Team lídr v agentuře eVisions

Ing. Milan Zeman

Director of Strategy v agentuře myTimi

Mgr. Martina Fiala Dvořáčková

Pomáhá podnikatelům krotit sociální sítě

Garant kurzu

Anna Kononova

Zakladatelka IRKM, marketérka

Časté dotazy

Pokud daný kurz úspěšně dokončíte, příslušný Úřad práce uhradí celou cenu kurzu přímo nám. Dále je možnost «samoplátce», v rámci které si kurz hradíte sami a je možné platbu rozdělit na 2 splátky.

 

Kurz je zakončen tetem teoretických znalosti a praktických dovedností. Po úspěšném absolvování kurzu získáte osvědčení o rekvalifikaci.

 

Délka kurzu je 4,5 měsíce. Lekce probíhají každou středu 16:00-20:00 a sobotu 9:00-15:00.

 

Žádost o rekvalifikaci podejte alespoň 30 dnů před zahájením rekvalifikační­ho kurzu.

 

Zájem o zvolenou rekvalifikaci, potvrzení o akreditaci vzdělávacího zařízení a potvrzení vzdělávacího zařízení o ceně kurzu – tato potvrzení dostanete od nás.

 

Jelikož se jedná o rekvalifikační kurz, získáte všechny potřebné teoretické znalosti od základů. Díky vypracování marketingové strategie pro reálný klientský projekt navíc pochopíte, jak marketing funguje v praxi.

 

Přihlásit se na kurz