IRKM: Profesionální Kurzy v Marketingu

Specialista/specialistka marketingu

O kurzu

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat znalosti v oblasti strategického marketingu a moci vykonávat marketingové strategie pro firmy i osobní značky.

🔷 Kurz se skládá z teoretické a praktické části, v rámci které budou účastníci vypracovávat marketingovou strategii pro daného klienta.
Délka studia: 3 měsíce (101 hod)
Forma studia: prezenční
Zakončení kurzu: profesní státní zkouškou
Cena kurzu: 19 900 Kč
Možnosti úhrady kurzu:

Zpětná vazba od lektora po celou dobu trvání kurzu

Teorie + Praxe na reálném klientském projektu

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

E-přihláška

4.10.25-3.1.26

sobota,neděle
16:00-20:00

Praha 9, Hloubětín

4.1.2026

29
volných míst / 30

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

4.10.25-3.1.26

sobota, neděle
16:00-20:00

Praha 9,
Hloubětín

4.1.2026

29
volných míst / 30

Co se v kurzu naučíte

Modul 1

Základní principy marketingu
V tomto modulu se naučíte, co je marketing, jaké jsou jeho cíle, podnikatelské koncepce, role marketingu v řízení firmy a jeho vliv na ziskovost.

Modul 2

Marketingový mix
Zjistíte, z čeho se skládá marketingový mix, jak funguje cenotvorba, určování distribučních cest a tvorba účinné propagace pro oslovení cílové skupiny.

Modul 3

Marketingové strategie
Porozumíte tomu, jak vytvářet efektivní marketingové strategie, definovat cíle a aplikovat nástroje jako BCG matice pro růst podniku v praxi.

Modul 4

Marketingové analýzy
Naučíte se provádět analýzu trhu, konkurence a výrobků pro efektivní plánování a optimalizaci marketingových strategií.

Modul 5

Marketingový výzkum
Zjistíte, jak získávat, třídit a analyzovat data z výzkumu, která vám pomohou lépe pochopit potřeby trhu a cílové skupiny.

Modul 6

Marketingový dotazník
Naučíte se, jak sestavovat dotazníky, vyhodnocovat jejich výsledky a prakticky je používat pro plánování marketingových aktivit a rozhodování.

Modul 7

Marketingový a obchodní plán
Pochopíte, jak propojit získané poznatky do uceleného plánu, který definuje konkrétní kroky pro dosažení obchodních a marketingových cílů firmy.

Modul 8

Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
Dozvíte se, jak analyzovat prodeje, sledovat trendy na trhu a tyto informace efektivně využívat při strategickém marketingovém řízení.

Pro koho je kurz určen

pro ty, kteří chtějí najít lepší uplatnění na trhu práce

pro ty, kteří chtějí získat úplně nové povolání a mají rádi analytiku a kreativitu

pro ty, kteří chtějí restartovat kariéru po pauze (po mateřské dovolené apod.)

pro ty, kteří se chtějí podílet na propagaci značek a tvorbě marketingových kampaní

Vstupní předpoklady:

 

Střední vzdělání

Základy práce s počítačem

Znalost českého jazyka

Proč si vybrat marketing

  • Žádaná profese roku 2024 — poptávka po marketingových odbornících se vzděláním vzrostla o 36 %

 

  • Průměrná mzda marketingového specialisty v České republice činí 38-45 000 Kč

 

  • Flexibilní práce — možnost práce z domova na volné noze / v agentuře / interně ve firmě

 

  • Skvělá kombinace analytického myšlení a kreativity
 

Výhody kurzu v IRKM

Možnost proplacení
přes Úřad práce

Na naše kurzy lze získat plnou nebo částečnou dotaci od Úřadu práce. Podrobný postup najdete na stránce "Pro uchazeče", a s celým procesem vám rádi pomůžeme i osobně.

Praktické zkušenosti,
nejen teorie

V průběhu každého kurzu vytvoříte v rámci praktické části strategii nebo kampaň pro reálný projekt klienta. Díky tomu budete přesně vědět, jak po skončení kurzu aplikovat znalosti v praxi a co konkrétně dělat při nástupu do práce.

Zpětná vazba po celou
dobu studia

Po celou dobu studia vás provázejí lektoři, kterým můžete klást dotazy během přednášek i praktických cvičení. Praktická část probíhá pod jejich vedením, takže máte jistotu, že vše zvládnete.

Získání profesní kvalifikace - akreditováno MŠMT ČR

Po úspěšném absolvování kurzu a složení zkoušky získáte oficiální osvědčení o rekvalifikaci, které je platné na celém území České republiky a má stejnou hodnotu jako středoškolské vzdělání v oboru.

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín, rozhodněte se pro možnost úhrady a vyplňte e-přihlášku na konci této stránky.

Vaši přihlášku projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce pro Vás připravíme potřebné podklady, probereme všechny detaily a následující postup.

S potřebnými doklady se dostavíte osobně na Úřad práce podle místa trvalého bydliště a podáte žádost. Úřad práce má na vyřízení žádosti 30 dnů.

Až budete mít rozhodnutí od Úřadu práce, setkáme se ještě jednou, podepíšeme smlouvu a uhradíte vrátnou zálohu, která se vrací na konci kurzu.

Pokud jste samoplátce, ihned na úvodním pohovoru si podepíšeme smlouvu a uhradíte polovinu ceny kurzu. Druhá polovina je splatná 90 dní do konce kurzu.
Na ukazaný e-mail Vám ještě před začátkem kurzu pošleme všechny organizační podrobnosti. Ve vybraném termínu se dostavíte na místo konání kurzu a kurz začne.
Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku. Kurz se skládá z teoretické a praktické částí a v rámci praxe připravujete marketingovou strategii pro reálný klientský projekt.
Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice.

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín, rozhodněte se pro možnost úhrady a vyplňte e-přihlášku na konci této stránky.

 
Vaši přihlášku projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce pro Vás připravíme potřebné podklady, probereme všechny detaily a následující postup.
S potřebnými doklady se dostavíte osobně na Úřad práce podle místa trvalého bydliště a podáte žádost. Úřad práce má na vyřízení žádosti 30 dnů.
Až budete mít rozhodnutí od Úřadu práce, setkáme se ještě jednou, podepíšeme smlouvu a uhradíte vrátnou zálohu, která se vrací na konci kurzu.
Pokud jste samoplátce, ihned na úvodním pohovoru si podepíšeme smlouvu a uhradíte polovinu ceny kurzu. Druhá polovina je splatná 90 dní do konce kurzu.
Na ukazaný e-mail Vám ještě před začátkem kurzu pošleme všechny organizační podrobnosti. Ve vybraném termínu se dostavíte na místo konání kurzu a kurz začne.

Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku. Kurz se skládá z teoretické a praktické částí a v rámci praxe připravujete marketingovou strategii pro reálný klientský projekt.

 
Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice.

Lektoři kurzu

Mgr. Věra Koukalová

Lektorka a konzultantka, exGoogler, marketingová ředitelka VŠE

Ing. Milan Zeman

Director of Strategy v agentuře myTimi

Kristýna Najmanová

Marketingový stratég

Garant kurzu

Anna Kononova

Zakladatelka IRKM, marketérka

Časté dotazy

Pokud daný kurz úspěšně dokončíte, příslušný úřad práce uhradí celou cenu kurzu přímo nám. Dále je možnost «samoplátce», v rámci které si kurz hradíte sami a je možné platbu rozdělit na 2 splátky.
Kurz je zakončen tetem teoretických znalosti a praktických dovedností. Po úspěšném absolvování kurzu získáte osvědčení o rekvalifikaci.

Délka kurzu je 3 měsíce. Lekce probíhají každé úterý a čtvrtek 16:00-20:00.

Žádost o rekvalifikaci podejte alespoň 30 dnů před zahájením rekvalifikační­ho kurzu.
Zájem o zvolenou rekvalifikaci, potvrzení o akreditaci vzdělávacího zařízení a potvrzení vzdělávacího zařízení o ceně kurzu – tato potvrzení dostanete od nás.
Jelikož se jedná o rekvalifikační kurz, získáte všechny potřebné teoretické znalosti od základů. Díky vypracování marketingové strategie pro reálný klientský projekt navíc pochopíte, jak marketing funguje v praxi.

Přihlásit se na kurz