IRKM: Profesionální Kurzy v Marketingu

Specialista/specialistka marketingu

O kurzu

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat
znalosti v oblasti strategického marketingu
a moci vykonávat marketingové strategie
pro firmy i osobní značky

Délka studia: 2,5 měsíce (101 hod)
Forma studia: prezenční
Zakončení kurzu: profesní státní zkouškou
Cena kurzu: 19 900 Kč

Možnosti úhrady kurzu:

Zpětná vazba od lektora po celou dobu trvání kurzu

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

říjen - prosinec
2024

brzy
upřesníme

Praha 4, Michle

leden 2024

19
volných míst

leden-březen
2025

brzy
upřesníme

Praha 4, Michle

březen 2025

30
volných míst

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

Říjen - Prosinec
2024

brzy
upřesníme

Praha 4,
Michle

leden 2025

19
volných míst

Leden-Březen
2025

brzy
upřesníme

Praha 4,
Michle

Březen 2025

30
volných míst

Co se v kurzu naučíte

Modul 1

Základní principy marketingu
Dozvíte se, co je to marketing, jaké bývají podnikatelské koncepce a jaká je role marketingu ve firemním řízení

Modul 2

Marketingový mix
Naučíte se složky marketingového mixu, jak funguje cenotvorba, jaké vybrat distribuční cesty pro značku

Modul 3

Marketingové strategie
Budete moci vytvořit marketingovou strategii jednotlivých výrobků a popsat matici růstu podniku

Modul 4

Marketingové analýzy
Dozvíte se, jak provádět analýzu výrobků, podniku a trhu

Modul 5

Marketingový výzkum
Jak získávat, třídit a využívat informace pro marketingový výzkum

Modul 6

Marketingový dotazník
Jak provádět a vyhodnocovat marketingové dotazníky a k čemu slouží

Modul 7

Marketingový a obchodní plán
Pochopíte, jak všechny informace dát dohromady a vytvořit z toho konkrétní marketingový plán podniku

Modul 8

Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
Dozvíte se, jak analýzovat prodeje a chování na trhu a využívat to v marketingovém řízení

Specialista/specialistka on-line marketingu>

O kurzu

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat
praktické znalosti v on-line marketingu a moci vytvářet obsah, nastavovat reklamu a e-mailing, tvořit zadání webu, dělat on-line PR a správovat sociální sítě.

 
Délka studia: 3,5 měsíce (187 hod)
Forma studia: prezenční
Zakončení kurzu: profesní státní zkouškou
Cena kurzu: 29 000 Kč

Možnosti úhrady kurzu:

Zpětná vazba od lektora po celou dobu trvání kurzu

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

říjen 2024-
leden 2025

brzy
upřesníme

Praha 4, Michle

leden 2024

15
volných míst

leden-duben
2025

brzy
upřesníme

Praha 4, Michle

duben 2025

30
volných míst

Nejbližší termíny kurzu

Datum

Čas

Místo

Závěrečná zkouška

Kapacita

Přihlásit se

Říjen - Prosinec
2024

brzy
upřesníme

Praha 4,
Michle

leden 2025

19
volných míst

Leden-Březen
2025

brzy
upřesníme

Praha 4,
Michle

Březen 2025

30
volných míst

Co se v kurzu naučíte

Modul 1

Základní principy marketingu a on-line marketingu
Dozvíte se, co je to on-line marketing, jaké jsou jeho nástroje a zdroje a jaké jsou současné trendy v on-line marketingu

Modul 2

Budování prezentace firmy na internetu
Naučíte se obsahový marketing, SEO, PPC, SEM, affiliate marketing a další nástroje

Modul 3

Sociální sítě
Budete vědět jak pracovat se sociálními sítěmi a využívat je k propagaci značky

Modul 4

Tvorba zadání webových stránek a způsobů jejich údržby
Naučíte se klíčové elementy webových stránek, architekturu webu, způsoby registrace webu a měření analytiky

Modul 5

E-mailový marketing
Dozvíte se cíle a nástroje e-mailových kampaní, naučíte se sestavovat efektivní kampaně a vyhodnocovat je

Modul 6

Influencer marketing
Dozvíte se jak propagovat značku pomocí reklamy u influenceru

Modul 7

Základy copywritingu
Pochopíte, jak psát texty, které budou prodávat a oslovovat zákazníky

Modul 8

On-line PR & Media
Dozvíte se, jak funguje PR a média v rámci on-line — jaké jsou rozdíly, jak se píšou tiskové zprávy a jak měřit výkonnost PR kampaní

Modul 9

Organizace a hledání práce
Pochopíte, jak organizovat svou práci a čas, jak napsat životopis a motivační dopis a jak úspěšně projít pohovorem

Pro koho je kurz určen

pro ty, kteří chtějí najít lepší uplatnění na trhu práce

pro ty, kteří chtějí získat úplně nové povolání a mají rádi analytiku a kreativitu

pro ty, kteří se chtějí podílet na propagaci značek a tvorbě marketingových kampaní

Vstupní předpoklady:

Střední vzdělání

Základy práce s počítačem

Proč si vybrat marketing

 

  • Žádaná profese roku 2024 — poptávka po marketingových odbornících se vzděláním vzrostla o 36 %
  • Průměrná mzda v České republice — 38 — 45 000 Kč
  • Flexibilní práce — možnost práce z domova na volné noze / v agentuře / interně ve firmě
  • Skvělá kombinace analytického myšlení a kreativity
 

Výhody kurzu v IRKM

Možnost proplacení přes ÚP

Praktické zkušenosti, nejen teorie

Zpětná vazba po celou dobu studia

Získání profesní kvalifikace - akreditováno MŠMT ČR

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín a rozhodněte se pro možnost úhrady

Vyplňte přihlášku

 

Vaši přihlášku
projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce probereme všechny detaily

Vyberte si kurz, termín a rozhodněte se pro možnost úhrady

Podepíšeme smlouvu a kurz uhradíte

Ve vybraném
termínu se dostavíte
na místo konání kurzu
a můžeme začít

Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku

Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice

Jak to funguje

Vyberte si kurz, termín a rozhodněte se pro možnost úhrady

Vyplňte přihlášku

Vaši přihlášku projdeme a pozveme Vás na pohovor. V případě platby přes Úřad práce probereme všechny detaily
Podepíšeme smlouvu a kurz uhradíte
Na ukazaný e-mail Vám ještě před začátkem kurzu pošleme všechny organizační podrobnosti
Ve vybraném termínu se dostavíte na místo konání kurzu a můžeme začít
Pro absolvování kurzu a přístup ke zkoušce je potřeba, abyste měli alespoň 80% docházku
Po úspěšném absolvování závěrečné zkoušky Vám vydáme osvědčení, uznávané po celé České republice

Lektoři kurzu

Mgr. Věra Koukalová

Lektorka a konzultantka, exGoogler, marketingová ředitelka VŠE

Ing. Milan Zeman

Director of Strategy v agentuře myTimi

Kristýna Najmanová

Marketingový stratég

Garant kurzu

Anna Kononova

Zakladatelka IRKM, marketérka

Přihlásit se na kurz