Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat znalosti v oblasti strategického marketingu a moci vykonávat marketingové strategie pro firmy i osobní značky
Dozvíte se, co je to marketing, jaké bývají podnikatelské koncepce a jaká je role marketingu ve firemním řízení
Modul 2
Marketingový mix
Naučíte se složky marketingového mixu, jak funguje cenotvorba, jaké vybrat distribuční cesty pro značku
Modul 3
Marketingové strategie
Budete moci vytvořit marketingovou strategii jednotlivých výrobků a popsat matici růstu podniku
Modul 4
Marketingové analýzy
Dozvíte se, jak provádět analýzu výrobků, podniku a trhu
Modul 5
Marketingový výzkum
Jak získávat, třídit a využívat informace pro marketingový výzkum
Modul 6
Marketingový dotazník
Jak provádět a vyhodnocovat marketingové dotazníky a k čemu slouží
Modul 7
Marketingový a obchodní plán
Pochopíte, jak všechny informace dát dohromady a vytvořit z toho konkrétní marketingový plán podniku
Modul 8
Analýza prodeje a trhů a monitoring trhu
Dozvíte se, jak analýzovat prodeje a chování na trhu a využívat to v marketingovém řízení
Specialista/specialistka on-line marketingu>
O kurzu
Kurz je určen pro ty, kteří chtějí získat praktické znalosti v on-line marketingu a moci vytvářet obsah, nastavovat reklamu a e-mailing, tvořit zadání webu, dělat on-line PR a správovat sociální sítě.